Blogger Templates

hadirnya dalam life

Jeng jeng jeng.. Nie die Mohammad Fauzi or panggilan manja nyer ''momot'' hehe.. aku jek tau yang ley panggil dia.. haha paling klaka tyme aku and die berkenalan.. Kitorang berkenalan dalam Tagged.. chatting punye chatting tetibe die ajak aku kluar date.. Mule2 aku main2 jek nak jumpa, xtau lak last2 die datang betul2 kat kondo aku. Aku pon kluar la ngan die.. pehh mule2 aku ingat aku kawan ngan cina cz die nie putih cam cina. Cuak jgk aku tyme jumpe die nie.. Dalam kete aku senyap jek.. Kitorang round kat bukit bintang.. First place yang die bawa aku pg Starbuck.. 2 la first date kami.. Tyme meet nie masing2 still bergelar student.. we all together sampai ke hari nie.. about 1 year jgk la.. 11.11.2011 tarikh pertunangan aku t.. hehe x sabar sgt kan... skg2 masing2 dah keje and dah ada duit sendiri.. dah ley kumpul tuk duit kawen lak.. hehe.. i love u so much beby..

0 comments:

Post a Comment