Blogger Templates

Pasal diri ku

hye.. senang cite panggil aku ''pya'' jek la.. aku nie anak sulung dari 4 adik beradik. aku nie kadang2 akk yg garang and kadang2 sporting morting.. aku kalu marah cakap cina jek .. haha bio adik aku tu pening pale nak jawab,maklumlah dulu sek cina.. hehe.. pengalaman sek cina dlu kan, lidah aku nie terbelit-belit.. tp akhirnya aku berjaya jugak blaja.. result UPSR aku ley cukup2 makan jek.. 5A2B jek.. tp aku x masuk sek pandai.. sek biase jek..tyme PMR aku lingkup.. huhu . Tyme SPM kat teknik kluang pon hampeh jek.. hehe.. tu la malas lagi kan.. Lepas habis sek aku masuk kolej and U.. skg aku dah pon keje.. ringan skit beban parent aku.. Cz aku nie kuat shopping and makan.. duit asyik habis kat situ jek.. Tyme cuti aku n Bf tersayang akan habiskan masa ke Pavilion or TS tengok wayang.. hehe... paling fames aku slalu lepak kat Starbuck.. Kitorg akan order Java Chip and Giant Peach... memang terangkat la lpas mnum air tu.. pekena lak ngan donut kat situ.. sedappp... Aku mempunyai keluarga yang sangat besar maklumlah sibs daddy n mummy aku ramai.. anak diorang pon ramai2.. hmm tetibe rindu lak kat nanny aku.. die skg dah sakit hope nenek aku panjang umo kan.. doakan ea semua... k la.. jom kite ke next entry lak k...

0 comments:

Post a Comment