Blogger Templates

Meet me beby

hmm sekian penat 6 hari bekerja, hari nie kami meet..mmuaahh miss u so much honey.. Tyme2 nak date nie la credit phone aku exp... Tp aku tdo bukan main sedap lagi smpai x sedar momot aku dah bg msg suh bgun.. hehe yela today nak meet kan. Last2 die kol aku suh bgun.. hehe sorry my dear.. Aku pon siap2 and tunggu dia datang umah amik aku.. Our parent dah tau about our relationship tau.. huhu... Sampai jek die ,kami terus ke Jusco Tebrau city. Ingatkan nak cari barang hantaran sikit tp kat jb nie x banyak choice la.. Last2 aku suggest we all kene naek KL untuk bli barang kami t.. Sebelum balek keluar sempat lagi kami singgah Starbuck tuk lepak2 jap... hehe and then ke Pizza Hut lak.. My lover belanje and aku tukang ngapp... Tp yg minat pizza tu momot jek... hehe.. Tengah duk sedap makan tetibe datang idea lak nak balik umah mak die kat Benut,pontian.. ap lagi aku pon on jek la kan.. Jalan2 la katekan. huhu.. His mom sporting bangat (bakal mak mertua) hehe.. Lepak jap and berbual so kami pon nak minta diri tuk balik, maklumlah dah pukul 8.30 malam. Yang bestnyer his mom x penah tangan kosong mesti nak bagi aku some food tuk aku n my parent.. haha dapat durian tau... Memang da best la.. sampai rumah about pukul 11.30 malam.. Jauh gak dr benut ke pasir gudang.. huhu lepak badan hari nie.. Sok momot keje so die kne tdo.. Sebelum tdo sempat g momot call.. so sweet...

0 comments:

Post a Comment