Blogger Templates

kenangan sekolah teknik kluang

SEKOLAH MENENGAH TEKNIK KLUANG...sekolah aku tyme form 4 till form 5.. huhu... dari kelas 4 Pengaturcaraan Komputer (pk) sampai ke 5 pk.. Tyme tu guru tingkatan aku cina tau, die nie memg terrer bab pc nie... name die MR KUAN @ PETER KUAN @ nobita... hehe... coz muke die cam nobita... tapi die memg seorang guru yang sporting habih la.. hehe... Kelas kami nie memg hyper sikit maklumlah dak lelaki lbh ramai dari dak pempuan.. tu yang nakal die menjadi2... Yang selebetnyer pernah dapat kelas TERKOTOR tau.. perh... malu siot.. nak jek letak muke kat drawer tyme tu... kui..kui..kui... Name pon SMTK so aku nie stay ASRAMA.. mule2 tu bosan la jugak coz aku dah biase duk mewah .. tetibe lak aku kene wat sendiri sume keje tu..kene gosok baju, basuh baju (semua berebut) yang x tahan nyer kene g prep.. dat tyme memg lazy mazy la aku.. ngantok woo nak tdo... warden aku agak kejam sikit suke sangat ragging kitorang tau... hehe tp kitorg wat x tau jek.. aku kat asrama MPP DISIPLIN tp aku x disiplin pon... terjah jek... hehe... alahai sume kenangan manis jek.. kan best ader doraemon aku nak wish nak balik ke zaman sekolah semula.. syookkkk

0 comments:

Post a Comment